УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЛЯ ЛАМІНОВАНОЇ ПІДЛОГИ

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ПІДГОТОВКИ ДО ІНСТАЛЯЦІЇ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПАНЕЛЕЙ:

Ламіновані панелі КЛАССЕН слід зберігати в сухому місці, де наявне опалення, рекомендовано посередині приміщення (на відстані 1 /одного/ метра від стінок). Під час розміщення та зберігання у торгівельних/складських приміщеннях упаковок, в яких виявлено пошкодження або порушено їх цілісність - варто заклеїти клейкою стрічкою, або помістити в іншу цілу упаковку. Забороняється допускати різкі перепади температури у приміщенні. Ідеальні умови експлуатації - температурний режим 20°С та вологості повітря  – 50-60%. Рекомендується уникати довготривалого контакту ламінованих панелей з рідиною, зокрема зі стоячою водою, оскільки це може пошкодити підлогу. Перед початком монтажу покриття, варто переконатися, що підлога, на яку буде проводитись монтаж, абсолютно суха та рівна.  Придбані панелі слід доставити в місце, де проводитиметься їх інсталяція, за 2 (дві) - 3 (три) доби до безпосереднього монтажу для їх акліматизації. Для цього, безпосередньо після розміщення панелей на місці призначення, закриті пачки слід розкласти перпендикулярно (одну на одну) посередині приміщення з мінімальною температурою 18°С та максимальною вологою 75%. Перед тим як проводити інсталяцію, варто переконатися, що на окремих елементах підлоги немає видимих тріщин. У випадку укладки покриття в новому місці, слід виміряти вологість підлоги, за допомогою вологоміру. Підлога вважається вологою, якщо вологість цементної стяжки підлоги перевищує 1,8 СМ%, ангидрідної стяжки підлоги –      0,3 СМ%. В такому випадку підлога вважається непридатною для інсталяції панелей. Всі нерівності підлоги слід вирівняти. На мінеральних підлогах (бетон, стяжка) слід забезпечити пароізоляцію за допомогою поліетиленової плівки товщиною не менше 0,15 мм. Ізоляція обов'язкова, якщо в приміщенні наявний водний підігрів підлоги. В приміщенні на першому поверсі (за відсутності підвальних приміщень) слід використовувати плівку, товщиною не менше 1,2 мм. Під стінкою плівку слід завернути уверх. Окремі полотна плівки слід з'єднати внахлест (приблизно із заступом в 10 см.), а місця з'єднання скріпити клейкою стрічкою. Якщо між підлогою та панелями необхідно помістити також проміжний органічний шар (наприклад деревно-стружкова плита), то ізоляцію слід розмістити під цим шаром. На пароізоляцію або деревно-стружкову плиту слід покласти шумоізоляційні підкладку (шомуізолюючі плити, корок та ін.). максимальна товщина матеріалу підкладки може складати 3 мм.

 

ІНСТРУКЦІЇ З ІНСТАЛЯЦІЇ:

Інструкція з встановлення/інсталяції підлоги знаходиться на звороті кожної пачки з панелями.

 

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ІНСТАЛЯЦІЇ ПАНЕЛЕЙ:

Панелі слід встановлювати на відстані 10 мм (компенсаційний шов) від стін та від всіх елементів, котрі закріплені на постійній основі, тобто сходів, труб  т. ін.. Останній ряд панелей може бути вужче 10 см. У зв'язку з цим, в залежності від виконуваних розрахунків, можливо виникне необхідність обрізати ряд панелей. Обрізані панелі можливо укладати, якщо їх довжина складає не менш як 40 см. Стики по відношенню до паралельних панелей повинні проходити на відстані не менш як 40 см. Окремі панелі використовувати забороняється ! При встановленні/інсталяції не можна використовувати молоток або інші інструменти подібного типу, не можна також зміщувати рівень однієї панелі в іншу (це може привести до пошкодження стиків). Стиковка панелей належним чином гарантує можливість їх багаторазового демонтажу та повторної інсталяції. В приміщеннях, площею більшою 55 м 2 всі компенсаційні шви мають бути не меншими за 15мм. Для таких приміщень необхідно також зробити додаткові компенсаційні шви всередині приміщення.

 

ІНСТАЛЯЦІЯ В ПРИМІЩЕННЯХ ІЗ ВОДНИМ ПІДІГРІВОМ ПІДЛОГИ:

Стяжка повинна бути виконана відповідним способом та добре просушена. Для цього перед виконанням кінцевої пароізоляції, з поліетиленової плівки товщиною не менш 0,15мм., слід провести тест обігріву (це стосується як нових, так і старих стяжок). Початкову температуру в такому випадку слід щоденно підвищувати приблизно на 5°С. Потім, протягом 7 діб утримувати температуру в 45°С, після чого температура щоденно знижується приблизно на 5°С. Після останнього зниження температури підігрів не вимикається протягом 7 діб. Після цього підлогу протягом 4 діб знову нагрівають до температури 45°С, щоб потім понизити температуру до 25° С. Температура поверхні повинна складати 18°С, а вологість – 50-60%. Після інсталяції підлоги слід підтримувати постійну температуру протягом приблизно 4-5 діб. Після такої процедури підігрів підлоги можливо використовувати в звичайному режимі. Забороняється використовувати підлоги з електронним підігрівом. В разі використання електронного підігріву підлоги гарантія на панелі не діє. Панелі, що встановлюються без використання клею, одразу після інсталяції можна піддавати навантаженням. Приблизно після двох годин після інсталяції слід прибрати з'єднувальні елементи. Компенсаційний шви по краях слід закрити плінтусами. Звертаємо увагу, що плінтус кріпиться до стіни, але в жодному разі не до підлоги. У випадку з ламінованою підлогою між підлогою та плінтусом краще залишити відступ в 1 мм. Зважаємо, що після інсталяції забороняється використовувати ганчірки із мікрофібри та занадто змочувати щойно постелену підлогу при вологому прибиранні.

 

ДЛЯ ЛАМІНОВАНИХ ПІДЛОГ КОМПАНІЇ КЛАССЕН ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ТАКІ ГАРАНТІЙНІ УМОВИ:

Виробник дає гарантію у разі пошкоджень, що виникли у зв'язку зі зношенням матеріалів. Під пошкодженнями, котрі виникли у зв'язку зі зношенням матеріалів, мається на увазі повне стирання декоративного шару на поверхні мінімум 1 см 2. Пошкодження, котрі помітні по краях панелей не виявляються гарантійним випадком.

Встановлення панелей, на котрих ще перед інсталяцією були помітні пошкодження і різниця у кольорі не є

Обов'язковою умовою гарантії є дотримання всіх рекомендація даної інструкції.

Гарантія розповсюджується тільки на ті пошкодження, котрі з'явилися в результаті використання панелей в умовах відповідних для такого типу приміщень навантажень. Пошкодженням внаслідок падіння предметів домашнього вжитку слід вважати тріщини на поверхні ламінованої підлоги та/або уламки на поверхні. Незначні сліди без тріщин або уламків на поверхні не являють собою пошкодження ламінованої підлоги.

Пошкодження, спричинені гострими та гострокінцевими предметами не покриваються гарантією. Висота падіння предметів не повинна перевищувати 150 см., в той час як їх вага не повинна перевищувати 1 кг., а ці предмети не мають бути із загостреними кутами/гранями.

Використання панелей у вологих та мокрих приміщеннях, тобто ванних кімнатах, саунах, та ін. анулює гарантію.

Використання панелей в приміщеннях, температура та вологість в яких не відповідають вимогам виробника (зазначених вище) анулює гарантію.

Пошкодження, котрі виникли в результаті занадто великих навантажень, механічних пошкоджень або у зв'язку із неправильним використання, в тому числі і неправильним доглядом, не є гарантійними випадками.

Подряпини, сколи та інші деформації, що виникли в результаті пересування важких предметів по підлозі (меблі, та ін.) не підпадають під гарантійні випадки. Виробник не несе відповідальність за неналежну експлуатацію панелей/підлоги.

Для підтвердження факту, що догляд був правильним, слід надати докази придбання засобів по догляду, рекомендованих виробником, котрі були придбані у той же період коли з'явилися  пошкодження, що зазначаються у рекламації (скарзі).

Кожна рекламація має бути подана у письмовому вигляді на пізніше ніж на 30 день після виникнення пошкоджень з дотриманням вимог чинного законодавства.

До рекламації (скарги) слід додати оригінал рахунку (касового чеку, квитанції, рахунку-фактури). Перед тим, як виконати гарантійні зобов'язання, виробник залишає за собою право провести огляд того місця, де з'явилися пошкодження, котрий буде проведено ним (виробником) особисто, або за допомогою третіх осіб.

Рекламація (скарга) вимагає детального опису типу та причин пошкоджень.

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВЯЗАННЯ:

У разі настання гарантійного випадку пошкоджені елементи будуть безкоштовно відремонтовані або замінені на нові, за посередництвом продавця (магазину) де вони були придбані (за вибором виробника). Якщо панелі даного типу (із конкретним візерунком, із конкретної колекції) зняті з виробництва, то виробник проведе заміну пошкоджених елементів панелями, що мають таку ж вартість та виробляються на момент розгляду рекламації. У разі виконання гарантійного зобов’язання, шляхом прямої заміни товару, гарантія починає діяти знову (на частину панелей, що були замінені). Гарантія розповсюджується на панелі, котрі були продані та використовуються на території України. Гарантія не виключає, не обмежує та не припиняє дію прав покупця, котрі пов'язані з невідповідністю товару договору купівлі-продажу. Компанія КЛАССЕН гарантує, що поверхні площею більше 1 см2 ламінованої підлоги не зітруться при нормальному використанні у відповідності з рекомендаціями виробника, що означає, що слід використовувати тільки засоби для чищення підлоги фірми КЛАССЕН (забороняється використовувати засоби для чищення, що містять денергенти ат/або віск, пасти для полірування та ін.). Пошкодження, що з'являються по краях панелей внаслідок фізичного зносу поверхні - не є гарантійним випадком.

Для того, щоб зберегти гарантію дійсною слід дотримуватися наступних вимог:

  • ламіновані панелі перед встановленням слід зберігати в умовах, відповідних до рекомендація виробника (зазначених в даному гарантійному талоні, див. вище);
  • підлога має встановлюватися відповідно до інструкції зі встановлення/інсталяції, що надається виробником;
  • під час встановлення/інсталяції слід користуватись лише тими інструментами та аксесуарами, що рекомендує виробник;
  • використовувати тільки ті інсталяційнйні матеріали, що рекомендує виробник (наприклад: поліуританова губка зі щільністю мінімум 32 кг/м 3, пароізоляційна плівка, ізоляційна плита підлоги);
  • ламінована підлога використовується за призначенням;
  • не встановлювати/інсталювати пошкоджені панелі, або панелі з явними істотними пошкодженнями/недоліками, що унеможливлює можливість достовірного встановлення причини псування в цілому або часткового пошкодження товару (або його частини).

Пошкодження, що вказуються в рекламації - не є механічним пошкодженням. На ламіновані панелі, пошкодження яких могли виникнути до встановлення/інсталяції, підпадають під гарантію. В такому випадку компанія КЛАССЕН не несе відповідальності за витрати на демонтаж, встановлення, в тому числі повторне встановлення, транспортування та/або втраченого прибутку. У разі рекламації слід доставити в пункт продажу правильно та належним чином заповнений гарантійний талон, а також оригінал доказу придбання ламінованих панелей (касовий чек, квитанція, рахунок-фактура).

Гарантія діє на всій території України. Гарантія не виключає, не обмежує та не припиняє дії прав покупця, котрі пов'язані з невідповідністю товару договору купівлі-продажу.

Покупець позбавляється права на гарантію, якщо продавця не повідомлено в 30-денний (тридцятиденний) строк з дня виявлення пошкодження. Після повідомлення про гарантійний випадок компанія КЛАССЕН залишає за собою право перевірити стан ламінованої підлоги на місці встановлення, встановити правочинність гарантійної вимоги щодо даного випадку, а також встановити обсяг гарантійних вимог, що можуть бути заявлені. Після визнання гарантійних вимог компанія КЛАССЕН залишає за собою право реалізації гарантійного зобов’язання шляхом прямої заміни ламінованої панелі для покупця з наявного асортименту товарів компанії КЛАССЕН, як зазначалось вище.

Виробник:

Классен Хольц Контор ГмбХ

Вернер-Фон-Сіменс-Штр.

18-20 56759 Кайзерзеш, Німеччина

Представник виробника:

Товариство з обмеженою відповідальністю

«КЛАССЕН УКРАЇНА»

08130, Київська обл.,

Києво-Святошинський район,

С. Чайки, вул. Антонова 8а

тел. +38 044 364 72 37